אחזקת בריכות שחייה ציבוריות

חברת ברקודה תחזוקת בריכת שחייה מתמחה בניהול  ותחזוקה של בריכות שחייה ציבוריות. חברתנו מעסיקה צוות ניהולי בכיר בתעשיית תחזוקת בריכות שחייה, ובאמתחתנו מכתבי תודה והמלצות רבות ממוסדות ציבוריים ופרטיים רבים. הידע המקצועי הנרחב של חברת ברקודה בריכות שחייה ציבוריות נשען על ידי צוות מקצועי אשר ניהל ותחזוק מרכזי ספורט ובריכות שחייה ציבוריות רבות במהלך שלושים השנים האחרונות..

במסגרת עבודתנו אנו מנטרים את המים לאורך כל היום, דואגים לשמירה על חומציות מים תקינה וזאת באמצעות שימוש בעזרים וטכניקות מיוחדות ומבצעים שטיפה אפקטיבית של סננים מרכזיים, תוך כדי חסכון מהותי בחשבון המים הציבורי. מפעילי המכונות אשר מועסקים בחברת ברקודה אחזקת בריכות, הם כאלה אשר הוכשרו לכך בקורס של משרד העבודה ובעלי ניסיון רב שנים. נציין כי מפעילי מכונות לא מיומנים, ולא מנוסים עשויים לגרום לנזקים כספים גבוהים ולנזק תדמיתי קשה אשר עשוי להשפיע לרעה לאורך זמן ממושך.

האג'נדה שלנו כוללת תחקיר מעמיק בהבנת הצרכים האמיתיים של הלקוח לרבות צרכים נוכחיים וצרכים עתידיים, תוך כדי קביעת יעדים משותפים עם הלקוח ולוחות זמנים. אנו בברקודה תחזוקת בריכות ציבוריות, גאים בשירות הטוב והיעיל אותו אנו מעניקים למשתמש הסופי. בניהול מתקנים ציבוריים גדולים יש צורך הכרחי בהכשרת צוות עובדים רגיש וקשוב וזאת בנקודות החיכוך עם ציבור המשתמשים, שכן הלקוח הישראלי ידוע בציפיותיו הגבוהות ובחוסר הסובלנות המשווע שלו, תכונות ההופכות את מלאכת השירות לעבודה קשה ותובענית.   

 

 

0502533972