תחזוקת בריכות שחייה פרטיות

תחזוקת בריכות שחייה פרטיותחברת ברקודה אחזקת בריכות שחייה מחזיקה חטיבה מיוחדת אשר עוסקת בתחזוקת בריכות שחייה פרטיות. הידע המקצועי והניסיון הרב שצברו מנהליו בסגמנט של ניהול ואחזקת בריכות ציבוריות, תורגם בהתאמות הדרושות לתפעול תחזוקתי יעיל ונכון של בריכות שחייה פרטיות. אנו בברקודה אחזקת בריכות שחייה הקמנו מערך מיוחד אשר מעניק שירות אישי ומיוחד למנויים חודשיים. המינוי החודשי כולל ביקור קבוע בתאריך ידוע מראש של איש צוות מטעמנו במהלכו יבוצעו טיפולים תחזוקתיים שגרתיים לצד טיפולי מנע ופתרון בעיות במקרה הצורך. כחלק מאג'נדת השירות עליה אנו שוקדים, ברקודה תצוות לכל לקוח איש קשר אישי שתפקידו יהיה לבחון את מתן השירות החודשי ולעמוד בקשר תפעולי לכל אורך זמן הפעלת המינוי. נציין כי בסגמנט אחזקת הבריכות הפרטיות, אנו בברקודה יודעים לתחזק בריכות שחייה פרטיות בגדלים שונים ובתצורות מגוונות.

הידע המקצועי הנרחב של חברת ברקודה בריכות שחייה פרטיות מונחל לצוות הטכנאים על ידי צוות מקצועי מהשדרה הניהולית המובילה בישראל אשר ברזומה שלהם נמנים ניהול ותחזוק של עשרות בריכות שחייה ציבוריות, ומספר לא מבוטל של בריכות שחייה פרטיות. 

במסגרת השירות החודשי נציג אישי מטעמנו מצוות באופן קבוע ללקוח הפרטי, מבקר באופן קבוע ויזום בבריכת השחייה של הלקוח, דואג לניטור המים ולניקיונם, מודד את רמת החומציות ומבצע התאמות. נציגי החברה עוברים הכשרה ייעודית לכלל המערכות הביתיות הקיימות בשוק ולכל מערכת של לקוח חדש מצוות טכנאי מיומן שהוכשר לטיפול במערכת הספציפית. הטיפול כולל ניקיון פילטרים, ניקיון קרקעית הבריכה והחלקים הצפים, וטיפול מונע תחזוקתי למערכות חדר המכונות.

הטכנאים המועסקים בחברתנו עברו הכשרה של מפעילי מכונות בקורס של משרד העבודה וברזומה שלהם ניסיון רב שנים. נציין כי מפעילי מכונות לא מיומנים, ולא מנוסים עשויים לגרום לנזקים כספים גבוהים ולנזק תדמיתי קשה אשר עשוי להשפיע לרעה לאורך זמן ממושך. האג'נדה שלנו בסגמנט של אחזקת בריכות שחייה פרטיות כוללת בראש ובראשונה הענקת שירות. שירות טוב משמעו הכנת תחקיר מעמיק בהבנת הצרכים האמיתיים של הלקוח לרבות צרכים נוכחיים וצרכים עתידיים, תוך כדי קביעת יעדים משותפים עם הלקוח ולוחות זמנים. שירות טוב ממשיך עם הענקת יחס אישי, ליווי צמוד לאורך כל תקופת השירות ונכונות ופתיחות כלפי כל דרישה או רצון מצד הלקוח.

אנו בברקודה תחזוקת בריכות פרטיות, גאים בשירות הטוב והיעיל אותו אנו מעניקים למשתמש הסופי. בניהול בריכות שחייה פרטיות יש צורך הכרחי בהכשרת אנשי צוות מהימנים ומקצועיים, שכן אותו עובד נמצא במקדשו הפרטי של הלקוח, מה שמחייב אותו בהקדשת תשומת לב לניואנסים רבים ולשמירה על פרטיות הלקוח מחד וטיפול מקצועי ויעיל במערכות הביתיות מאידך.

 

 

0502533972